haaallooo!! ^^

hey ihr!

ja, ich hab mir dacht, dass es etz langsam mal zeit wird, mei ganzen friends zu "erwähnen"!!!! ^^ lol also wo fang ichn da am besten an?!?! *überleg* ^^

Also als erstes mal:

Die Jenny: Oh Gott, ich weiß gar ned wo i bei dir anfagnen soll....!!! ^^ wir kennen uns etz ja au schließlich scho ewig....!!! hm...is auf jedenfall immer voll lustig mit dir!! ^^ LiEb DiCh mei Klanne Bussi

Die Miri: Ich hab dich voll hamma arg lieb!!! Ja, und mit dir is es natürlich au immer voll lustig, ne?! ^^ naja, lieb dich mei Große!! ^^ bussi Bist die Beste!!

Die Anna: Voll schade, dass wir uns etz seit ca. 1 jahr nur noch voll selten sehn...!!  weil, ich hab dich nämlich auch voll arg lieb!!!  bussi

De Max: Du bist mir sowas von wichtig!!! Will dich nie verliern!! Hast du ghört?!?! NIE!!!! Weil des könnt ich mir echt ned vorstelln, wies is wenn du mal nimmer da seinsolltest...!!! LiEb DiCh So HaMmA aRg!! kiss ^^ lol http://www.youtube.com/watch?v=plxZh8MqmHU Geht mal drauf!! ^^

De Philipp: Jaja, über den wolken muss die Freiheit wohl grenzenlos sein!! ^^ Ja, bist mir au voll wichtig gworn...!!! Never wanna loose ya!! Lieb dich kiss

De Stefan: Ja, was soll ich zu dir scho groß sagn?!?! ^^ naja, is iwie voll schade, dass wir nimmer wirklich befreundet sin, seit.... Du weißt scho, was ich mein!!! Naja.... Hab dich auf jedefall trotzdem noch voll lieb!! kiss

Und nomal a Stefan ^^ lol: Du bist mir au iwie voll wichtig gworn!! Naja ok, bist mir egtl. scho immer voll wichtig...!!! ^^ weißt ja wiso, ne?! ^^ Hab dich lieb *kiss*

22.7.07 21:17, kommentieren

Video

hey!! ^^

ihr müsst unbedingt mal da drauf gehn: http://www.youtube.com/watch?v=6DEh0eSpNvY Des Video is au einfach so geil!!!

tschüss

kuss

22.7.07 19:25, kommentieren

bild ^^

ja, also i muss des bild da etza amal nei machn!!! weil i find des voll schön!!! ^^

22.7.07 12:52, kommentieren

gutn morgn bzw. mittag ^^

huhu!! ^^

also, des mit kino heut klappt!!! *freu* des is doch mal ne gute nachricht!! ^^ oh man!! da freu i mi etz scho voll drauf!!! =)

hm..wisst ihr was?!?! ihr müsst mal da drauf gehn: http://www.youtube.com/watch?v=X5S1jlRcdkQ Des Lied is einfach sau geil!!! =)

joa.....was könnt i no schreim?!?! mal überlegn...!!! *überleg* lol

ah!! ^^ morgn entfällt de namitagsunterricht!!! *freu* naja, un wandertag is a no!!! *dobbel freu* naja, un am freitag dann zeugnisse....!!! =( ^^ nee, scherz!! so schlecht wirds scho ned sein!!!! ^^ hoff i zumindest mal...!!! lol

naja, aslo dann tschüss!!

kuss

22.7.07 12:47, kommentieren

hey ^^

hey!!

also iwie is mir grad voll langweilig....!!! =( un i weiß ned, was i machn kennert....!!! =( voll dumm!! also hab i bschlossn, einfach numl was hier nei zu schreim!!! ^^ is doch a gute idee, oda?!?! ^^ lol

naja, aba eig. wass i gar ned, was i schreim soll....!! ^^ hm.... *überleg* lol

ja, also i geh morgn wahrscheinlich ins kino und schau harry potter an!! *freu* aba nur falls es geht natürlich nur.... also i hoffs amal!!! ^^

joa...hm..hey, nur no 1 woche schule!!!!! *freu* dann sin bei uns a endlich ferien!!! *juuuhuuu* ^^ oh man, da freu i mi scho voll drauf!! ^^ is ja a verständlich würd i sagn, oda?! ^^

naja, aba iwie freu i mi au ned drauf.... =( *insider* also des is etz mal widda was, was nur leut verstehn, die mi kennan...!!! ^^  nee, scherz!!! ^^ naja, is es ja a mehr oda weniger...!!! naja, aba iwie doch ned ganz...!! ^^ naja, wisst ihr was?! i glaub ihr solltet mein blog ned lesn...!!! weil da blickt eh kanner durch...!!! ^^ naja, i sag nur ..... ^^

also dann, bye bye!!

und gut nacht!!

kuss

21.7.07 23:31, kommentieren

...

ach ja, no was: also i weiß, dass sich des etz ned bsonders spektakulär ^^ (was für a wort...!! ^^ lol) anhört, wärs ja wahrscheinlich für alle andren außer mir ned gwesn...!!! ^^ aba gibt da halt so nen bestimmten grund... ^^ naja, ok wär für euch evtl. ja scho verständlich, ne...aba....i hab a an teil ned gschriebn....!!! naja, sonst würd des etz a weng zu lang dauern....!!! weil da gibts halt a no a vorgeschichte....!!! und die es echt sau lang....!!! also sry schomal im vorraus, dass ihr viel net verstehn werdet!!!!!

tschüss

kuss

21.7.07 19:07, kommentieren

hi ^^

hey!!

oh man, also ich bon ja scho die ganze woche so schlecht drauf (ok, gibt ja au nen grund...!! =( naja, aba au egal...!!!) naja, aba auf jedenfall bin ich seit gestern abend widder total happy!!! :D :D :D ja, weil gestern ham halt a paar gegrillt!!! ja, und ich wa da dann halt au no dabei!! ^^ ja, und es wa sau geil!! :D weil als ich dort wa, wa ma halt nur zu 4!!! :D

ja, also da dazu muss i glei no was sagn: des was i da obn gschriebn hab, muss ma net verstehn!!! ^^ ihr werd wahrscheinlich viel ned verstehn, was i schreib...!! lol naja, macht euch nix draus!!!! da dazu müsstet ihr mi halt persönlich kennen....!!!! um des alles zu checkn!!!

ja, also was spannenderes is mir egtl. seit dem noni passiert..!!! ^^ also dann, bye bye!!

kuss

21.7.07 19:02, kommentieren

Werbung